Już po raz drugi wybieramy się na zuchowe wakacje nad Morze Bałtyckie. Zachęcamy wszystkie zuchy z 1 GZ "Brykające Tygryski" oraz ich kolegów i koleżanki do wyjazdu
pod namiot do Mrzeżyna. Czekać tam na nas będzie mnóstwo przygód,
atrakcji i niespodzianek.
TERMIN:
18 lipca - 2 sierpnia 2012 roku (16 dni)
WYJAZD: 18 lipca 2012 r. godz. 15.30 - parking przy Dworcu PKP w Andrychowie
POWRÓT: 2 sierpnia 2012r. około godz. 11.45 - parking przy Dworcu PKP w Andrychowie
MIEJSCE:
Rogowo koło Mrzeżyna (woj. zachodniopomorskie), baza Hufca Andrychów
KOSZT:
850.00 zł dla osób niezrzeszonych800,00 zł dla zuchów i harcerzy z Hufca ZHP Andrychów
700,00 zł dla zuchów z 1 GZ "Brykające Tygryski" (pozostała kwotę dopłacamy z pieniędzy gromady)
WPŁATY:
Wpłat należy dokonać na konto bankowe
PKO BP SAo numerze 78 1020 1433 0000 1502 0110 3225
tytułem - II turnus, imię i nazwisko dziecka
ZAPEWNIAMY:
4 posiłki dziennie
prysznic z ciepłą, bieżącą wodą
opiekę medyczną oraz ratowników wodnych
opiekę wykwalifikowanych instruktorów
atrakcyjny program
bliskość morza
moc niezapomnianych przygód
ZGŁOSZENIA, PYTANIA I KONTAKT:
w celu zgłoszenia chęci wyjazdu należy pobrać kartę uczestnika u dh. Izy lub w siedzibie Hufcawszelkich informacji udziela dh. Iza :)
kontakt mailowy: tygryski.czuj@gmail.com
WAŻNE:
Każde dziecko musi zabrać ze sobą ważną (podbitą w szkole i podpisaną) legitymację szkolną!!! Legitymacje będą zbierane od uczestników przez kadrę obozu.
CO ZABRAĆ NA OBÓZ?
1) Plecak
2) Śpiwór, jasiek
3) Buty lekkie, sandały
4) Buty nieprzemakalne
5) Dres do spania
6) Przybory toaletowe
7) Łyżka, łyżeczka, widelec, nóż, gąbka do naczyń
8) Menażka lub miska, talerz płaski, ściereczka
9) Kubek
10) Coś przeciwdeszczowego (kurtka lub peleryna)
11) Spodnie krótkie
12) Spodnie długie
13) Sweter
14) Polar, bądź kurtka
15) Bielizna
16) Bluzki, koszulki z krótkim rękawem
17) Bluzki, koszulki z długim rękawem
18) Latarka
19) Igła, nici
20) Kąpielówki / strój kąpielowy
21) Ręczniki
22) Coś do jedzenia i picia na drogę - najlepiej włożyć do małego plecaka
23) Legitymację szkolną (ważną)
24) Przybory do pisania + zeszyt
25) Śpiewnik harcerski
26) Mundur, koszulki i chusty (zuchy)
27) Olejki do opalania i nakrycia głowy
Wszystkie rzeczy pakujemy do reklamówek, worków foliowych.2) Śpiwór, jasiek
3) Buty lekkie, sandały
4) Buty nieprzemakalne
5) Dres do spania
6) Przybory toaletowe
7) Łyżka, łyżeczka, widelec, nóż, gąbka do naczyń
8) Menażka lub miska, talerz płaski, ściereczka
9) Kubek
10) Coś przeciwdeszczowego (kurtka lub peleryna)
11) Spodnie krótkie
12) Spodnie długie
13) Sweter
14) Polar, bądź kurtka
15) Bielizna
16) Bluzki, koszulki z krótkim rękawem
17) Bluzki, koszulki z długim rękawem
18) Latarka
19) Igła, nici
20) Kąpielówki / strój kąpielowy
21) Ręczniki
22) Coś do jedzenia i picia na drogę - najlepiej włożyć do małego plecaka
23) Legitymację szkolną (ważną)
24) Przybory do pisania + zeszyt
25) Śpiewnik harcerski
26) Mundur, koszulki i chusty (zuchy)
27) Olejki do opalania i nakrycia głowy
Prosimy pozostawienie w domu wszelkich cennych przedmiotów oraz różnego typu sprzętów elektronicznych (np. mp3, mp4, ipad, psp, teblet, netbook itp.) ponieważ mogą się łatwo zgubić, zaginąć lub zepsuć (mieszkamy w lesie w namiotach). Prosimy nie zabierać telefonów komórkowych. Będzie podany numer telefonu i pory w jakich najlepiej dzwonić aby porozmawiać z dzieckiem.
Podczas pakowania się na obóz prosimy, by dziecko brało czynny udział w pakowaniu rzeczy. Dzięki temu dziecko wie jakie i ile rzeczy ma w plecaku oraz gdzie są one schowane. Najlepiej podpisać ubrania na metkach w sposób znany dziecku (umowny znaczek, imię, inicjały).
WIĘCEJ INFORMACJI:
Hufiec ZHP Andrychów
ul.Metalowców 6A
Zapraszamy we wtorki 17.00 - 18.30 i czwartki 18.00 - 19.00
http://www.andrychow.zhp.pl/