Wakacje 2011

Zdjęcia z obozu:

Zapraszamy wszystkich, a zwłaszcza Rodziców zuchów i harcerzy (nie tylko Brykających Tygrysków) do śledzenia naszych działań i zabaw podczas kolonii i obozu.

29 lipca 2011 - PIERWSZY DZIEŃ MARYNARZY

Przed południem dotarliśmy na bazę w Rogowie. (Nasz obóz rozbity jest dokładnie na granicy Mrzeżyna i Rogowa, więc czasem piszemy Mrzeżyno, czasem Rogowo. Cały czas jednak jesteśmy w tym samym miejscu.) Powitał nasz deszcz, który towarzyszył nam już do końca dnia i nawet w nocy. Króciutką przerwę w opadach wykorzystaliśmy na powitanie z morzem.
Zuchy i harcerze zostali podzieleni na gromady i drużyny. Wymyślili sobie nazwy, okrzyki i piosenki. Intensywne opady deszczu nie pozwalały opuszczać namiotów, więc było duuuużo czasu na integrację
Pojawiły się pierwsze smuteczki i tęsknoty, ale tylko takie chwilowe i w dużej mierze wynikające z pogody.
Dzień upłynął nam bardzo szybko, a zmęczeni po podróży szybko zasnęliśmy, z nadzieją na lepszą pogodę jutro.
(Naprawdę bardzo padał deszcz i nikt nawet nie pomyślał o robieniu zdjęć. Rodzicom pozostaje więc wyobraźnia)

28 lipca 2011  - JEDZIEMY!!!

I stało się... nadszedł 28 lipca 2011 - jedziemy na kolonię zuchową i obóz harcerski. Niektórzy postanowili spędzić kolejne wakacje z harcerzami, inni, zwłaszcza nasze kochane zuchy, jadą pierwszy raz. Pierwszy raz bez mamy i taty, tak długo i w dodatku pod namiotem.
Pożegnanie okazało się być szybkie, bo chęć przeżycia czegoś nowego i emocje związane z wyjazdem, chwilowo wzięły górę nad tęsknotą i obawami.
Z Andrychowa autokarami ruszyliśmy do Bielska Białej. Tam w towarzystwie padającego deszczu zapakowaliśmy się do pociągu i ... Ahoj Przygodo!.. jedziemy. Podróż upłynęła nam szybko i intensywnie. Nawiązały się nowe znajomości, a wspólnym rozmową nie było końca. Najbardziej wytrwałe były zuchy, które aż do 4 nad ranem "nie mogły" zasnąć.

--------------------------------
JEDŹ Z NAMI NA KOLONIĘ ZUCHOWĄ NAD MORZE!!!

W tym roku czekają nas pierwsze wspólne wakacje - pierwsza kolonia zuchowa "Brykających Tygrysków". Zachęcamy wszystkie zuchy do wyjazdu nad morze do Mrzeżyna. Czekać tam na nas będzie mnóstwo przygód, atrakcji i niespodzianek, które już przygotowuje dla nas Tygrysek.

TERMIN:
28 lipca - 15 sierpnia

MIEJSCE:
Rogowo koło Mrzeżyna (woj. zachodniopomorskie), baza Hufca Andrychów

KOSZT:
900,00 zł dla zuchów
950.00 zł dla osób niezrzeszonych

ZAPEWNIAMY:
zakwaterowanie w namiotach
4 posiłki dziennie
prysznic z ciepłą, bieżącą wodą
opiekę medyczną oraz ratowników wodnych
opiekę wykwalifikowanych instruktorów
atrakcyjny program
bliskość morza
moc niezapomnianych przygód

ZGŁOSZENIA, PYTANIA I KONTAKT:
wszelkich informacji udziela dh. Iza :)